Friday, December 26, 2008

Saya adalah tetamu yang paling tua

Saya sangat suka makan ayam belanda lauk krismas. Malam ini Michelle menjemput saya ke rumah dia untuk makan-makan dan bersosial. Seronok!
Saya dapat makan banyak...

Saya dapat kawan-kawan baru...
(dlm gambar ni setgh je guests, yg lain belum sampai)

Saya juga dapat prezen...

Saya tak boleh balik lambat atas arahan ibubapa dan telah miss sesi bermain game (saya patutnya jadi marshal sebab saya bukan peminum, kena jaga score dengan tangkap orang mengelat). Tapi takpelah saya sangat gumbira malam ni sebab sekali lagi orang ingat umur saya 23-24 tahun. Kalau tiap-tiap weekend ada hari krismas kan bagus. Makan free, prezen, dapat puji lagi...miahahahahaha.


nota kaki: jangan risau. ayam belanda konfem halal - ada sticker JAKIM. Michelle has been a gem to make sure that she caters to the guests' religious (food) concerns, as in HALAL stuff and no beef for the Buddhists :)

2 comments:

Hajime said...

nad x ajak aku pung...
isk...
=op

adiepot said...

ahhh...aku lupa (kunun2)