Friday, December 05, 2008

lamanya tak tulis

minggu depan saya cuti seminggu. tapi saya tak dapat pergi mana-mana. ini semua bangkok yang cemas punya pasal. haih...apa nak buat dengan teket free tu? mesti pakai sebelum 31/12 ni.

SEDIH.

sekarang saya rasa macam nak road trip. naik atas pergi kuala kangsar ke...turun bawah pegi segamat ke... tah, macam best je. ada sapa2 nak ikut? jadi co-pilot. minyak saya bayar. awak boleh belanja tol, atau makan minum. saya dah lama nak pergi road trip. sebelum tua sangat, sebelum umur _ _, saya nak buat ini dan pergi volunteer kat negeri orang miskin. boleh tengok dunia sama tolong orang jugak.

jadi yeah, saya nak pegi jalan. telefonlah saya. amiklah cuti. saya yakin kamu orang ada banyak lagi annual leave belum habis. saya kena habiskan entitlement cuti. bagus betul kompeni baru ni, masa probation pun suruh pegi cuti.

kalau kita tak pergi road trip, kita pergi siem reap nak? jogja ke. padang ke. saya tak kisah. dah puas pegi tempat orang putih saya nak pegi tempat yang airasia pegi je. ya, ini alasan saya yang dah takde duit nak jalan jauh. harap maklum.

telefon tauuuuuuu kalau nak ikut road trip/amazing race asia saya :)

7 comments:

小頑童@nottyboy said...

road trip mengunjungi semenanjung adalah satu hasrat saya :S

Nana said...

alahai adie...syioknyer hang bleh cuti! akunyer cuti utk mggu depan baru jer kena potong! 10dis dah mula kena kerja :( tensen gue! nih semua gara-gara mat salleh yg naik blk cepat ke nagara dia lah tuh! taknak consider raya haji langsung!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
oyett said...

oiii...pegi turun ke selatan
aku tau mane tpt yg best utk road trip

adiepot said...

wahai alien, aku yakin tempat itu ada banyak makan2 bukaaaaaaaannnnnn?

Winn said...

aku juga mau ikut road trip..tapi aku tiada cuti sebanyak itu :P

Iron Butterfly said...

ikottttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!