Monday, December 15, 2008

esok kerja balik. tak best.

eh tak, mungkin biasa2 je. tak boleh kata tak best, nanti betul2 tak best. saya tak mau tak best di tempat kerja. saya tak mau fikir (atau dengar) apa2 yg tak best lagi. nanti hati sakit saya akan mengamuk baling semua barang dalam bilik macam saya buat semalam. saya marah hati sakit sangat. baling barang was the least i could do since it was already 3.30am. drama drama!

facebook really takes forever to upload pics of the engagement ceremony and here i am writing nonsense. my babe, eza, got engaged today (eh, yesterday) and there she goes leaving natd and i dua orang terkontang-kanting in singledom. kamu mesti fikir, eleh dia baru tunang je kenapa saya ni dah paranoid. FYI, eza dah nak kahwin 26/12 ni. oh oh saya bukan bukan bukan paranoid. in fact saya okay je dan sangat2 happy bila kawan2 baik akan/sudah kahwin. saya hanya fed-up bila orang tanya bila saya nak kahwin. ye, kalau kamu biasa baca blog saya kamu mungkin perasaan at least setahun sekali saya akan ada post yang bising2 sebab orang tanya saya bila mau kawin bila mau kawin bila bila bila mau kahwin. bila-bila lah!

in this twisted world i'm living in, not bothering anymore is the best choice because pusing kiri pusing kanan banyak benda buat pening kepala. maybe when the day that i have that knockout body and washboard abs but without a single calon for kahwin comes, i'll worry myself sick.

terima kasih selamat malam in less than 8 hours i need to be at my desk in the office and after a week-long break i so don't feel up to it.

nota kaki: facebook belum habis upload gambar. damn you i need my sleep!

4 comments:

Hajime said...

err...
bile nak kawin ni ek?
(lari2 menyelamatkan diri)
peace nad...
=oD

Oimira said...

hoi babe. jgn timing.
:p
hahahaahahahahah

my anthology lithium said...

kalau orang tanya, jawap jer February, tapi tahun tak tentu lagi...so tunggu la February.....

Iron Butterfly said...

aku oyak lepah rayo. tok tau rayo poso ko rayo haji ko rayo cino ko rayo natal ko. and tok tahu taun bilo. bosey!