Saturday, May 30, 2009

Di mana aunty babe

Pulanglah cepat wahai Ki-Moira saya menunggu untuk mendownload aksi-aksi camwhore di majlis kahwin Lokman-Fira.

Terima kasih makcik neighbour Fira sebab memikirkan saya masih menuntut di menara gading. Terima kasih kerana memberi komen 'oh you look sooooo young'. Do you have facebook makcik? Maybe u can leave the same comment on my profile page. hehhh.... Tapi makcik juga terlampau peramah saya rasa makcik mungkin kalau ada facebook akan suka buat macam2 kuiz tu especially kuiz "how well do you know XXX..." because u ask people personal questions from the word go.

And no makcik, all three of us are not getting married anytime soon. I think.



***********

Update at 1.45am selepas Aunty Babe Ki-Moira sudah passing gamba:


KAMI SUKA CAMWHORE - LIHATLAH TAT YG SGT GEMBIRA!

6 comments:

Oimira said...

makcik akan letak komen - u all 3 halussss ja badan

adiepot said...

5 stars for makcik! Taoi sila berenti bercakap dan habiskan ayam goreng - tamak ambik ayam 2 ketul pastu x abis.

adiepot said...
This comment has been removed by the author.
oyett said...

struktur lampu menyebab kan kulit aku sedikit gelap..dah serupa lenny kravits la pulak...harap maklum..

nonieUzaine said...

aku sgt suke tagline makcik "dulu makcik pon halus macam kamu"

lokmanfirajunior said...

hahahahahah...makcik mane plak ramah dgn korang tuh??
hehehe..
suka gmbar kite ramai2 tuh..thx thx thx dear!