Monday, January 05, 2009

Ah...perasaan ingin menjadi emak yg sgt kronik

Ini anak besfren saya jadi ini anak buah saya. Nama dia Syaza. Dia dah 2-3 kali jadi star dalam blog saya.

Dari time lahir lagi dia memang kaki posing - macam familydia jugak....

...family termasuk Aunty Babe dan Mak Non yang dengan hepi membuli Syaza tamau kasi main jongkang jongket.

Dia sendiri mintak nak makan muffin mummy Adie dia (eceh). Saya macam nak nanges hepi tgk dia syok gigit2 muffin tu. Kalau mcm ni hari2 saya buat muffin utk dia.

Saya tak boleh tahan. Mengkidnap budak ini untuk sesi ber'bonding'. Sangat seronok.

Sungguh bagus kalau ada baby sendiri macam ni. Sudahlah comel. Boleh dimanipulasi jadi model muffin pulak tu. Macam mana nak ada satu ni. Kan bagus kalau boleh beli kat kedai. Kalau boleh beli kat kedai, saya akan cakap dekat adik cashier tu "takpe dik, tak payah plastik. Save the earth". Miahahahaha....
Aaahhh...saya mahu baby.

17 comments:

Winn said...

ooooo..tak ajak!!

adiepot said...

whooaaaaa harap maaf tertinggal! kami plan last menet. sori bos. bulan kitorang edisi genting plak. ha jgn tak ikut.

adiepot said...

eh, bulan depan.

FiEd said...

mau gambar!!!
chomel giler syaza..anak sape la tuh.. ;p

oyett said...

oii fied..anak aku tuh....

Hajime said...

ayuh!
wat baby...
ape bahan2 yg diperlukan ek?
(smbil mengambil kunci kereta nak pergi tesco)

Oimira said...

wait until she can talk and run. imagine die lari2 kat taman..naik gelongsor..
"hai mamaaaaa..."
"hai mummy adieeee"
"peace aunty babeeee"
"mak nonnnnn"

haa mau x meleleh masa tu.
(mau anak juga...)

Oimira said...

copppp! syaza mkn muffin with pointy pinkyyyy. pandai anak aunty babe. kite kene posh dari kecik2 hokeh.

Anonymous said...

sabar...if u ada anak nanti mesti comel giler cam u...ur ex-ofis mate...MAMY...cuba teka sapa saya

Winn said...

Genting?!!!Saya mesti mau pergi!

Anonymous said...

genting??
saya takut ketinggian... :)

adiepot said...

tak apa encik tat. saya juga seperti kamu. tapi ketinggian laju adalah thrillllll.....

啤酒花™_J said...
This comment has been removed by the author.
啤酒花™_J said...

absolute doll! - Adiepot - u reminded again - wanted to have one by myself ...JANGAN i know ...cos i am not able to take good care of myself..how to take of a baby right?

adiepot said...

maybe a baby will change everything, for the better dear :)

啤酒花™_J said...

yup - babies horray horaay...but when is your turn lar sweety dear

Anonymous said...

eh dah besar.. arituh kecik je lagi.