Thursday, January 08, 2009

ada ke patut kena tag balik?

Saya tak cukup tidur tapi kepala serabut tak boleh tidur pun. 2009 saya belum mula dengan baik. Rasa jauh hati. Kiri kanan semua sedih je. Tak mau fikir lagi so sekarang jawab tag cik ezwin.

1. What is the relationship of you and him/her?
Kawan yg sangat lama.

2. Your 5 impressions towards him/her?
- kejap ada kejap hilang tapi kalau cari dia mesti ada :)
- obsesi kronik terhadap henbeg, kasut, baju dan kucing
- full of compassion. dah lost count berapa banyak kucing dia selamatkan.
- sifat complicated dia sangat similar dengan saya. ye jadi saya juga rasa dia adalah mirror image saya tapi versi yang kurus.
- boleh jadi bisnes partner bagus kalau kitorang bukak kedai baju. kalau orang tak beli saya suruh dia je beli semua baju tu mesti dia ok. sebab saya nak suruh dia jadi buyer. bila dia beli, maknanya dia suka. bila suka dia pakai. betul tak?

3. The most memorable things he/she had done for you?
She came back to me. I missed her during those gap years. Juga saya terharu dulu2 dia selalu tunggu saya balik keja kat secret recipe mid valley dan kami membuat upacara makan2 bersama. Kemudian bersoping. Dan dia juga sama2 berkomplot dengan a certain someone untuk men'seprais'kan saya semasa malam besday.

4. The most memorable things he/she have said to you?
Puji saya bijak sebab beli keta Neo. Atau dia hanya puji keta tu best, bukan saya? Oh...

5. If he/she become your lover, you will..
Have a new sexual preference. eeewwwwwww....

6. If he/she become your enemy, you will..
Melancarkan perang henbeg dengan dia.

7. If he/she become your lover, he/she has to improve on...
Jap, mana orang tau. kena la test drive dulu. *keji tak jawapan? hihihi....*

8. If he/she become your enemy, the reason is...
Dia kahwin tak ajak saya.

9. The most desirable thing to do on him/her is?
Not on, but with - membeli-belah ala tingkap dengan duit rm20 je. Dua2 akan menggelupur tak boleh tahan tgk display kat kedai. Especially henbeg... (tapi kalau KiMoira jadi marshal dlm upacara ini mungkin kami takut sikit nak menggelupur haha)

10. The overall impression of him/her is...
Teman soping yang sangat menggembirakan. Ah kejap. Teman makan juga.

BAHAN BUKTI BERIKUT DIREKOD SEMASA ZAMAN JONGOS

Kan dah kata, mirror image versi kurus. Rambut belah tepi pun sama. Pastu dok kat kedai makan.

Harap cik ezwin berpuas hati. eheh.



No comments: