Thursday, August 13, 2009

Wahai kawan2 yang bersamaku di alam jongos...

Hahahahahhaaaa korek benda lain, benda lain yang jumpa. Sila mengenang zaman lampau.


Hebat tak hebat? Umur 14 dah dapat sponsor sama Tiger :D

Ini Datuk Bandar KL



Kenapa kamu yg di sebelah kiri nampak sgt kecil berbanding sekarang?


Ini bukan Alien yang saya kenal. macam terlampau sopan.

Ini siapa boleh ingat yang kat sebelah Nazli ni?


Sila senyum terharu melihat zaman inesen anda semua mwahahaha



Yaaaaaaahhhhh....inilah dia wajah narsis yang biasa kulihat - terserlah sejak dahulu kala!



Apa khabar 'kawan' sekarang eh?


Nanti malam esok korek lagi. Yeah.











7 comments:

oyett said...

Woi woi woi...maluuuuuuuu

Anonymous said...

yeeehaaa!!!!
ps: d, aku pon ada gbr ko waktu jongos dolu.. kena aplod ka??hehe

-fiEd

Unknown said...

wahh...mcm tu ker aku ms form 1..hu9...

walé said...

memang RARE!!! hahahah

p/s: xde ke team softball laki2nye gamba??

adiepot said...

Muhammad Oyett:
Jangan lupa asal-usul

Fied:
Sila balas dendam. Tapi harus diingat aku letak gamba ko kecit je kat sini.

Ray:
Itu jaman Form 2. Parti akhir tahun. Esok aku nak cari gamba ko berjudi masa parti Form 1 ngan Aidil, Nirmal, Adjee. Aku tau ada.

Wale:
Harap maaf. Ini pon bukan kamera aku rasanya neh.

Unknown said...

weii...jgn la...nampak sgt dr kecik da taik judi...huhu..
klu ade post kan jerk...

Oimira said...

waaaaaaaaa aku pun nk letak gamba jongos. ngahaha