Monday, June 23, 2008

kecik itu chomel

halo. saya tau awak semua rasa 'hek eleh, macam bagus perempuan ni letak entry kat bawah tu guna bahasa pelik2'. haha. biarkan, kadang2 hati memang rasa nak mengada. tapi takdelah sampai nak announce kat majlis makan2 kat rumah orang yang saya nak pegi shopping lagi walaupun semalam dah shopping dan kawan saya kat sebelah memberi respon bahawa semalam itu telah beli kasut nine west. ahhhhhh, tak koser mak dengar cakap2 besar macam ni. kalau kat homeland dia nine west tu takdela semenggah mana pon cik kak yang baru kenal nine west oi. meh sini mak nak citer, mak ni umur 16 dah pakai kasut nine west tu so mak tak heran la ye nyah. susah orang kalau orang yang rasa dia best sangat ni. macam mana la orang itu boleh jatuh chenta dengan dia. poor thing, he's unknowingly shackling himself to a life-long episode of kekejian perempuan keji. ohoooooo...adiepot is menyampah of her big time okeh? and adiepot feels bad cos she cant rescue her friend away from the bi-a-tch.

eh, apa ni refer kat diri seniri as a third party? kenapa emo, kenapa tetiba digress dari tajuk entri ini? sebab sekarang macam2 benda yang frustrating dah jadi. sigh...

anyhoooooo....i'm enjoying this cute tiny lappie that emak bought coupla months back. initially i was skeptical of its usefulness la kan. so kecit cenonet my digits are all over the keyboard trying to type correctly. dah la mak ni femes dengan masalah typo. keyboard besar pun selalu berterabur taip ini kan pula yang sebesar tapak kaki nyamuk cenggini (heh). I'm actually testing it for a conference this thursday-friday. need to do lotsa networking but ordered by encik boss to carry the lappie for uncalled-for demo oppos. haih, takkan le mak nak pikul laptop besar tu sana sini, dah la bahu mak ni tak kuat. so yeah, i guess i'm now eating my words for having kutuk-ed this cik lappie cenonet before. so people, i reckon u don't need a macbook air for the ultimate portability. u only need an Eee PC, weeeeeeeeee!

learn more about my cenonet clan here

aaaahhhhh...terima kaseh emak kerana membeli cenonet ini. walaupun emak masih marah dengan saya tapi saya pinjam la dulu cenonet ni pegi conference jauh tu. nanti kat sana saya ada 1 hari untuk shopping jadi saya akan cuba membeli samting untuk emak ,kasi emak terpujuk. nampaknya saya terpaksa mengeluarkan kuasa hekmat gores dan hutang untuk misi ini. harap emak tak marah lagi lepas saya balik nanti.

sekian.

adiEpoTT is also tensi with WORK, jerawat attacks, not having enough comfy shoes and sakit bahu.




5 comments:

nypd said...

oooo....i saw it on ur desk just now.... memang kecik la....kalah mac air.....hahahah

Iron Butterfly said...

hahaha tidok betak gilo eh?? beci aku transfer file ko saing aku. btw, lawa new layout. gue buta html so takut nok tukar layout. huehuehe..

Anonymous said...

het beeld met de uw mens? de god, het is waar. u hebt een ernstig probleem met acne

Sarah A. said...

1) kakak saya gila.aaahahahaa.... dan kakak saya mmg suka eat her words selepas mengutuk creature2 lain. ngeh ngeh ngeh.
2) kakak saya mmg suka gores dan menang(hutang). keh keh keh.
3) kakak saya dah alang2 nak gores tu bwk la balik samting kat saya skali. walaupon saya beli samting yg cenonet saja utk kakak saya dkt auckland. hihihi...

adiepot said...

kecik cenonet itu chomel. tima kaseh.